Tuesday, July 2, 2013

Ikaw ( Diha Lamang Kanimo ) Lyrics and Chords

Intro: G – Em – Am – D

Verse 1:
G                   Em                     Am
Diha lamang Kanimo, akong Dios
D                                    G                  D
May kasiguruhan ang kinabuhi ko
G                         Em                    Am
Tungod lamang Kanimo, akong Dios
D               
May paglaum nga dala
G                         D
matag-adlawng muabot

Chorus:
                G                     Am
Ikaw ang hangin nga giginhawa ko
             D                            G
Ug ang kahayag  sa dalan nga
gisubay ko
                Em             Am
Ikaw ang tubig nga nagtagbaw ning
Kauhaw
         D                      G                      D
Diha Kanimo wala na’y pangitaon pa

                G                   Am
Ikaw ang lig-on nga pasugkaranan ko
             D
Ug ang kalayo mulamoy sa mga
 G
kalisdanan ko
         Em                                     Am
Ikaw ang kusog nga naglig-on ning mga
bukton ko
              D                                         G       D                   
Makaya ang tanan kay Ikaw anaa man



4 comments: